· 

Spannend / Excited!

Ik ben zo benieuwd hoeveel van onze mooie dekens er gemaakt gaan worden.

En welke mooie kleuren er gebruikt gaan worden. Dit is voor mij de allereerste keer dat ik samen met Marjolein en Kiki een deken heb ontworpen en oh wat was het leuk om te doen. We hebben er echt van genoten , maar we genieten nog steeds want nu gaan jullie aan de slag ermee.

Ik haak heel veel maar dan ook echt allemaal verschillende technieken. Zo maak ik dekens (gewoon haken maar ook tunische). Maak ook graag van alles met amigurumi zoals beestjes en poppen (wat Marjolein strafwerk noemt). Verder maak ik poncho's, omslagdoeken en nog veel meer. Ik vind het heerlijk om nieuwe technieken uit te proberen.

Op maandagavond ben ik vrijwilliger van een haakgroep. Dit doe ik samen met Carla en Corine. Onze groep telt nu 12 leden en het is altijd supergezellig. Wij doen weleens een soort van cal in onze groep zodat iedereen hetzelfde maakt. Marjolein heeft ook een keer een workshop gedaan bij ons met haar col sjaal.

Maar genoeg over mij, terug naar de deken. Ik hoop dat wij heel veel mooie dekens zien langskomen in de groep en wij zijn er klaar voor om jullie te helpen met vragen. Iedereen heel veel plezier met het maken van de deken.

Groetjes Dini

 

I am so curious to see how many of our beautiful blankets will be made by you. And what colours you are going to use. For me it is the very first time to help design a blanket, together with Marjolein and Kiki. It was so much fun to do it, but I will be enjoying to see what you will make of it. 

I do a lot of crochet in all sorts of techniques. I made several blankets (normal and tunisian crochet). Bu I like to do amigurumi and dolls (Marjolein thinks that is criminal work ;-p). I also make ponchos and shawl/wraps. I love it to try out different techniques.

On monday I am a volunteer of a crochet group, together with Carla and Corine. Our group has 12 members and it is always fun to do. Sometimes we do a Cal our selfs and everyone will join. once Marjolein did a workshop of an infinity shawl.

But enough about me and back to the blanket. I hope that we will see a lot of nice blankets. We are there to answer any question you have. Have fun, making this blanket.

Greetings Dini

Reactie schrijven

Commentaren: 0