· 

Dit zijn wij / Here we are

Afgelopen weekend was het tijd voor de KreaDoe. Ja, en? Zul je nu misschien denken. Dat zal ik jullie vertellen. Kiki woont in het oosten van het land, Dini in het midden en ikzelf in het westen. We hebben wel al een 3 of 4 keer gezien maar tijdens het ontwerpen van de deken hebben we elkaar alleen maar online gesproken. Dit was dus DE kans om elkaar te ontmoeten en een foto van ons drietjes te laten maken. Op de foto zie je van links naar rechts Dini, ondergetekende en Kiki. Op deze beurs hebben we ook ons nieuwe garen gekocht voor de nieuwe deken die we gaan ontwerpen. We proberen er weer iets aparts van te maken. 

 

Veel plezier met de uitdaging van week 6

 

Marjolein

 

This weekend there was this major hobby-event the KreaDoe. What has that to do with the blanket? Let me tell you. Kiki lives in the eastern part of the Netherlands, Dini lives in the central part and I live in the western part. We know each other from the internet and have seen each only 3 or 4 times. During the time we were creating the blanket we only spoke online. So this was THE opportunity to meet and make a photo of the 3 of us. On the photo you see, from left to right, Dini, myself and Kiki. On this event we bought new yarn for our next blanket. We are trying to make it something different.

 

Have fun with the challenge of week 6

 

Marjolein

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Lina (zaterdag, 16 november 2019 18:06)

    Ik hoop dat jullie een fijn kreaDoe weekend hebben gehad !!
    Ik kijk uit naar week 7 en maak van de gelegenheid gebruik om jullie en ook Tania Leis hartelijk te danken voor dit fantastisch ontwerp . Ik kon enkel de simpele tunissteek en dank zij jullie beheers ik nu verschillende steken.