· 

Week 7

Het probleem met het bestand van week 6 is inmiddels opgelost. Vanaf heden is het bestand wederom nederlandstalig en zijn alle foutjes eruit.

 

Deze week is een van mijn favorieten. Blok 28 kun je herkennen van mijn eigen Cal Discover the Seasons. Ook daarin heb ik een hart verwerkt. Uiteraard heb ik hem aangepast voor deze deken en is hij niet hetzelfde. Ik hoop dat jullie er veel plezier aan zullen beleven.

 

Voor de linkshandigen, de teksten in het filmpje staan om technische reden niet goed (soms werken software en computers niet helemaal mee). Sorry voor het ongemak!

 

veel plezier met week 7!

 

Marjolein

 

This week is one of my favorites. Maybe you recognize block 28, it was also a part of my Cal Discover the Seasons. I used a simular block in that Cal. Ofcourse I changed it for this Cal and it is not the same. I hope you will enjoy.

 

For the lefties, the words in the video are backwards, because of some technical issues (sometimes software and computers won't do what you want ;-p). Sorry for the inconvience!

 

Have fun with week 7!

 

Marjolein

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0