· 

Laatste blokken / Last Blocks

Het laatste deel van de blokken staat voor jullie klaar. Alle patronen zijn van mij. De ajour-blokken waren een grote puzzel om ze goed in schema te zetten. Met dank aan de vele testers is het mij gelukt. Dankzij een paar oplettende mensen is alles gelukkig goed gekomen. Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan het maken van deze laatste blokken. Dan rest volgende week alleen nog de rand, welke ook speciaal voor deze deken zijn gemaakt.

Voor de laatste keer zeg ik tot volgende week,

Marjolein

 

The last part of blocks is online. All the patterns are designed by me. I enjoyed making these blocks but it was a difficult puzzle. I succeeded because of the help of many testers. Thanks to remarks of them they turned out great. I hope that you all enjoy making the last blocks. Next week you can choose from several borders which are also designed for this blanket.

For the last time I say, see you next week.

Marjolein 

Reactie schrijven

Commentaren: 0